Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 299 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Zásilkovna 44 Kurýr GLS 74 PPL 99

Systems Thinking Approach Analysis

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha Systems Thinking Approach Analysis Tisha Grote
Libristo kód: 06948580
Nakladatelství Scholars' Press, února 2014
The relationships that educators have with one another need attention in educational research. Not m... Celý popis
? points 167 b
1 672 včetně DPH
Skladem u dodavatele Odesíláme za 13-18 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


Communist Hypothesis Alain Badiou / Brožovaná
common.buy 573
Barkley Adult ADHD Rating Scale--IV (BAARS-IV) Russell A. Barkley / Brožovaná
common.buy 5 967
Beni Hassan Naguib Kanawati / Brožovaná
common.buy 2 910
Cultura y comunicacion en organizaciones de ahorro y credito popular Alejandra Elizabeth Urbiola Solís / Brožovaná
common.buy 2 194
Dark Side Of The Moon Revealed Brian Southall / Brožovaná
common.buy 438
Technological Pedagogical Content Knowledge Berhanu Abera / Brožovaná
common.buy 1 168
Historiarum libri VIII Carl von Reifitz / Brožovaná
common.buy 992
Logo for the Macintosh Amanda Abelson / Brožovaná
common.buy 951
allmahliche Verfertigung der Diagnose im Reden Thomas Spranz-Fogasy / Pevná
common.buy 3 203
Biais d''ancrage Dans Les D cisions Judiciaires Béatrice Geyres / Brožovaná
common.buy 3 169
Beyond The Stampede Robert Bianchi / Brožovaná
common.buy 489
Asylum in the Community John Carrier / Brožovaná
common.buy 1 182

The relationships that educators have with one another need attention in educational research. Not many individuals can say they have been a member of a successful team. Team learning is not well understood and it is poorly executed. This project seeks to examine why teams of educators do not work well in school building organizations. The purpose of this study is to explore educator relationships in the school building organization through the use of narratives with a systems thinking perspective (Senge, 1990, 2006). Several questions are set forth in this dissertation. The overarching research question that guides this study was: What are the types of narratives educators use to talk about their experiences working with other educators on teams in their school building organizations? Ancillary questions that shaped and guided this study include: 1. How do educators narrate their experiences to reveal, clarify, or explain working in teams? 2. Do educators experiences on teams, whether educative or non-educative, lead to opportunities for growth? and 3. What meaning-making is occurring among the educators of a school building when they are on teams?

Informace o knize

Plný název Systems Thinking Approach Analysis
Autor Tisha Grote
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2014
Počet stran 172
EAN 9783639705409
ISBN 3639705408
Libristo kód 06948580
Nakladatelství Scholars' Press
Váha 259
Rozměry 152 x 229 x 10
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet