Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 74 Zásilkovna 49 PPL 99

A Study on the Consumers' Perception for Khadi and Village Products

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha A Study on the Consumers' Perception for Khadi and Village Products Vijetha Shetty
Libristo kód: 07177820
Nakladatelství LAP Lambert Academic Publishing, září 2014
Environment and Ecology occupy a prominent place among the key issues faced by the world today. In a... Celý popis
? points 95 b
954 včetně DPH
Skladem u dodavatele Odesíláme za 6-8 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


Environment and Ecology occupy a prominent place among the key issues faced by the world today. In an era of degenerating environment particularly global warming, there are products like Khadi which is an energy conserving cloth and Village Industries products which are eco-friendly products that are classified as green products. It is essential to understand the perception and behaviour of the consumers towards these green products under the Khadi and Village Industries Commission that are manufactured in India. The objectives of supporting the KVI products are twofold- foster inclusive growth and encourage the production of eco-friendly products.

Informace o knize

Plný název A Study on the Consumers' Perception for Khadi and Village Products
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2014
Počet stran 100
EAN 9783659596384
Libristo kód 07177820
Váha 165
Rozměry 150 x 220 x 6
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet