Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 74 Zásilkovna 49 PPL 99

A Study on Online Buying Behavior of Youth in Maharashtra

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha A Study on Online Buying Behavior of Youth in Maharashtra Vinay Kumar
Libristo kód: 15979979
Nakladatelství LAP Lambert Academic Publishing, listopadu 2016
India is a country of youth. The major consumers of online shopping are youth. There is rare quality... Celý popis
? points 166 b
1 659 včetně DPH
Skladem u dodavatele Odesíláme za 9-11 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


Regeneration Pat Barker / Brožovaná
common.buy 239
Cloud. Storia di un capitano peloso Laura Orsolini / Brožovaná
common.buy 322
El calor de tus besos MABEL DIAZ / Brožovaná
common.buy 602
New World Tragedies from Old World Life John McDowell Leavitt / Brožovaná
common.buy 913
Kassike von Kiawa WILLIAM GILMO SIMMS / Brožovaná
common.buy 683
Everything You Do Is Wrong Amanda Coe / Pevná
common.buy 436
Leading Issues in Social Media Research Asher Rospigliosi / Brožovaná
common.buy 873
Legnano. Biciclette, campioni, vittorie Claudio Gregori / Pevná
common.buy 803

India is a country of youth. The major consumers of online shopping are youth. There is rare quality literature available to study the online buying behavior of youth in India. The 'trust' & 'perceived risk' are an important elements of buying behavior. How perceived risk & trust interplay during online shopping of youth? How the youth in India shop online? How perceived risk & trust interplay during their online shopping? What they buy? How frequently they buy? How much maximum value they buy? How they consume internet? From where they access internet? Who does not shop? What are the reasons for they do not shop? The study on perceived risk and trust in Indian subcontinent is very less. If any study is there it mainly talks about either trust or perceived risk. Combined interplay of both the constructs on online buying behavior is rare. This book is trying to answer the above questions with special reference to Maharashtra state of India.

Informace o knize

Plný název A Study on Online Buying Behavior of Youth in Maharashtra
Autor Vinay Kumar
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2017
Počet stran 232
EAN 9783330032699
Libristo kód 15979979
Váha 364
Rozměry 150 x 220 x 14
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet