Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 74 Zásilkovna 49 PPL 99

A Study On Demographic & Marketing Factors To Consume Hot Pots

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha A Study On Demographic & Marketing Factors To Consume Hot Pots Sandar Aung
Libristo kód: 16300758
Nakladatelství LAP Lambert Academic Publishing, listopadu 2016
The objectives of the study were to identify the demographic and marketing factors influencing by an... Celý popis
? points 119 b
1 189 včetně DPH
Skladem u dodavatele Odesíláme za 9-11 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


Ocean of Love, or Sea of Troubles? Geoffrey Harris / Brožovaná
common.buy 547
Trends and impacts of China's FDI in Kenya Winnie Waweru / Brožovaná
common.buy 1 332
Musik Und Briefe-Jetzt Hört Alle... Klahn/Zumbuelt/Itarriaga Quart. /Gruenbein / Audio CD
common.buy 617
Im Foyer. Franz Karl Friedrich Müller / Brožovaná
common.buy 817

The objectives of the study were to identify the demographic and marketing factors influencing by analyzing and studying the importance level of demographic and marketing factors influencing the decisions of consumers and provided the concluded recommendations to the investors wishing to invest in the hot pot restaurants in Yangon, Myanmar. A multiple sampling method was used to obtain the participants for this study. The researcher also tested the reliability test in order to consistence of the survey and observation, or other measurable devices. A questionnaire was used in the study as the research instrument. The data collecting survey was developed after completing a literature review and this data was analyzed using the Data Analysis Program. The results determined that demographic and marketing factors have a significant effect on influencing the consumers to consume Hot Pots in Yangon, Myanmar and suggest the future investors of hot pot restaurants ensure control not only over the quality of service but also over the product quality.

Informace o knize

Plný název A Study On Demographic & Marketing Factors To Consume Hot Pots
Autor Sandar Aung
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2017
Počet stran 124
EAN 9783330066595
Libristo kód 16300758
Váha 203
Rozměry 150 x 220 x 7
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet