Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 74 Zásilkovna 49 PPL 99

semiological analysis of Educational design in Britain, 1950-2000

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha semiological analysis of Educational design in Britain, 1950-2000 Beth Chippindall
Libristo kód: 06836543
Nakladatelství VDM Verlag, září 2010
School design has recently attracted some of the biggest names in Architecture. These new designs ar... Celý popis
? points 138 b
1 375 včetně DPH
Skladem u dodavatele Odesíláme za 15-20 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


Die schönsten Märchen, 12 Audio-CDs Jacob Grimm / Audio CD
common.buy 546
Zellulare Systeme Gerhard Wunsch / Brožovaná
common.buy 1 948
English Churches Explained Trevor Yorke / Brožovaná
common.buy 323
Připravujeme
Continuing Trends / Brožovaná
common.buy 894
Jones Men Vern E. Smith / Brožovaná
common.buy 459
Automobilrecycling Reinhard Leithner / Brožovaná
common.buy 1 948

School design has recently attracted some of the biggest names in Architecture. These new designs are unlike anything seen before, they are one off's, unique to their site, there is no format. However, they still consist of the mundane necessities of a school - classrooms, canteen, assembly hall, etc. So why are these new designs attractive to the user? How do these buildings compare with the schools in use, which mainly date back to the post war era of design? These questions will be answered by looking at the differences between the mass of existing school buildings and this new wave of school designs. There are two design case studies, which were created in two difference eras; one is a post war 1950's school located in suburban Bristol, and the other is a new modern primary located in central London. My analysis will include the cultural theory of semiotics. I consider the impacts of two different design movements, modernism and post-modernism, and the cultural climate at the times that both of these buildings were designed.

Informace o knize

Plný název semiological analysis of Educational design in Britain, 1950-2000
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2010
Počet stran 68
EAN 9783639294767
ISBN 3639294769
Libristo kód 06836543
Nakladatelství VDM Verlag
Váha 113
Rozměry 152 x 229 x 4

Kategorie

Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet