Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 74 Zásilkovna 49 PPL 99

A Handbook of Food Packaging

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Pevná
Kniha A Handbook of Food Packaging Frank A. Paine
Libristo kód: 01375771
Nakladatelství Springer, Berlin, listopadu 1992
This is the second edition of a successful title first published in 1983 and now therefore a decade... Celý popis
? points 603 b
6 032 včetně DPH
Skladem u dodavatele v malém množství Odesíláme za 13-16 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


Adolf Hitlers "Mein Kampf" Albrecht Koschorke / Brožovaná
common.buy 229
Kopf hoch Theophilus Ugbedeojo Ejeh / Brožovaná
common.buy 322
Rhumba Elaine Proctor / Brožovaná
common.buy 265
60-GHz CMOS Phase-Locked Loops Hammad M. Cheema / Pevná
common.buy 3 037
Safety Utopia Hans Boutellier / Brožovaná
common.buy 3 037
Doing Narrative Research Molly Andrews / Brožovaná
common.buy 1 982
Behind the Bungalow Edward Hamilton Aitken / Brožovaná
common.buy 622

This is the second edition of a successful title first published in 1983 and now therefore a decade out of date. The authors consider the development of the right package for a particular food in a particular market, from the point of view of the food technologist, the packaging engineer and those concerned with marketing. While the original format has been retained, the contents have been thoroughly revised to take account of the considerable advances made in recent years in the techniques offood processing, packaging and distribution. While efficient packaging is even more a necessity for every kind of food, whether fresh or processed, and is an essential link between the food producer and the consumer, the emphasis on its several functions has changed. Its basic function is to identify the product and ensure that it travels safely through the distribution system to the consumer. Packaging designed and constructed solely for this purpose adds little or nothing to the value of the product, merely preserving farm or processor freshness or preventing physical damage, and cost effectiveness is the sole criterion for success. If, however, the packaging facilitates the use of the product, is reusable or has an after-use, some extra value can be added to justify the extra cost and promote sales. Many examples of packaging providing such extra value can be cited over the last decade.

Informace o knize

Plný název A Handbook of Food Packaging
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Pevná
Datum vydání 1993
Počet stran 497
EAN 9780216932104
ISBN 0216932106
Libristo kód 01375771
Nakladatelství Springer, Berlin
Váha 898
Rozměry 166 x 243 x 33
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet