Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 74 Zásilkovna 49 PPL 99

A Guide to Teach Chemistry

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha A Guide to Teach Chemistry Aamna Saleem Khan
Libristo kód: 06984621
Nakladatelství LAP Lambert Academic Publishing, listopadu 2010
The study aimed at checking the existing level ofunderstanding of concepts in the subject of Chemist... Celý popis
? points 140 b
1 403 včetně DPH
Skladem u dodavatele Odesíláme za 9-11 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


TOP
Jediná vec Gary Keller / Brožovaná
common.buy 220
Traitor's Kingdom Erin Beaty / Brožovaná
common.buy 243
Yellow Submarine The Beatles / Brožovaná
common.buy 208
Připravujeme
100 Years of Swiss Graphic Design Christian Brändle / Pevná
common.buy 1 308
Dogville Vs Hollywood Jake Horsley / Brožovaná
common.buy 322
Four-Hand Piano Music by Nineteenth-Century Masters Classical Piano Sheet Music / Brožovaná
common.buy 723
Chen Tai Chi Chuan / Brožovaná
common.buy 1 049
A New Latin Primer Mary C. English / Brožovaná
common.buy 1 522
Letters of Margaret Fuller Margaret Fuller Ossoli / Pevná
common.buy 3 272
Climate, History and the Modern World H. H. Lamb / Pevná
common.buy 6 694
Catalogue of the Statues and Busts in Marble and Casts National Gallery of Victoria / Pevná
common.buy 845
Blood Oxygenation Daniel Hershey / Brožovaná
common.buy 3 037
40 Hour Work YEAR Scott Fritz / Pevná
common.buy 808

The study aimed at checking the existing level ofunderstanding of concepts in the subject of Chemistryamong Class IX students and to investigate theeffects of concept formation teaching model overtraditional method. 460 students were selected from Government High Schools for Boys and Girls ofRawalpindi city for administering a test to measurethe existing level of understanding of concepts inthe subject of Chemistry among Class IX students. Forexperiment, sample size was 290. Pre-test-Post-testNonequivalent-Groups Design was used. Pre-test andpost-test were administered to both groups at thebeginning and end of the experiment. 31 lesson planswere made on the format of direct instruction fromChemistry textbook for Class IX. The data wasanalyzed by applying t Test, Product-MomentCorrelation and ANCOVA. It reveals that existinglevel of understanding of concepts was not up to 50percent. The experimental groups outscoredsignificantly the controlled groups on post-testshowing the supremacy of concept formation teachingmodel on traditional method. Concept formationteaching model appeared to be favorable for both boysand girls for the understanding of concepts.

Informace o knize

Plný název A Guide to Teach Chemistry
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2011
Počet stran 140
EAN 9783844387902
Libristo kód 06984621
Váha 221
Rozměry 150 x 220 x 8
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet