Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 74 Zásilkovna 49 PPL 99

A Case Study on the Branding Activities of Romania Food & Beverage Ltd

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha A Case Study on the Branding Activities of Romania Food & Beverage Ltd Tasneem Tarannum
Libristo kód: 02995704
Nakladatelství LAP Lambert Academic Publishing, dubna 2016
The book is based on a case study on the branding activities of Romania Food & Beverage Ltd. (RFBL),... Celý popis
? points 95 b
954 včetně DPH
Skladem u dodavatele Odesíláme za 9-11 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


The book is based on a case study on the branding activities of Romania Food & Beverage Ltd. (RFBL), a popular FMCG company in Bangladesh. A Descriptive Study has been conducted by surveying 800 shops and 30 retailers for product comparison and measurement of the effectiveness of different branding strategies currently undertaken by RFBL. All in all, it will give the readers a thorough insight in to the world of branding activities commonly practiced by Bangladesh based FMCGs.

Informace o knize

Plný název A Case Study on the Branding Activities of Romania Food & Beverage Ltd
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2016
Počet stran 68
EAN 9783659836183
Libristo kód 02995704
Váha 119
Rozměry 150 x 220 x 4
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet