Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 74 Zásilkovna 49 PPL 99

Case Study of Consumer E-Satisfaction for the E-Services used in Jodhpur

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha Case Study of Consumer E-Satisfaction for the E-Services used in Jodhpur Meeta Nihalani
Libristo kód: 01676404
Nakladatelství Grin Publishing, května 2012
Scientific Study from the year 2012 in the subject Business economics - Business Management, Corpora... Celý popis
? points 99 b
986 včetně DPH
Skladem u dodavatele Odesíláme za 15-20 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


Lighthouse Construction and Illumination Thomas Stevenson / Brožovaná
common.buy 1 461
Frau Sorge Hermann Sudermann / Brožovaná
common.buy 875
Giorgio Agamben zur Einführung Eva Geulen / Brožovaná
common.buy 322
History of Friedrich II of Prussia Thomas Carlyle / Brožovaná
common.buy 912
Qualitat im Kinderfernsehen Sara Signer Widmer / Brožovaná
common.buy 1 676
Nach und aus Indien E. R. Baierlein / Brožovaná
common.buy 1 173
1 2 3 Count with Me C J Downtain / Brožovaná
common.buy 255

Scientific Study from the year 2012 in the subject Business economics - Business Management, Corporate Governance, printed single-sided, grade: -, Jai Narain Vyas University Jodhpur (Department of Management Studies), language: English, comment: the paper relates to the sentiment , abstract: The websites are the important medium of communication with customers on behalf of the organization. It provides secured access to internal and external information resources to facilitate communication to support publishing of content to the intranet sites by authorized staff. The websites give the purpose and content with high speed of bandwidth. The internet and the websites are the pivotal point of the human life impacting all the dimensions of business, professional and personal life of people. The connectivity and reliability of the services is essential to increase the e-satisfaction of the people. The basic aim of the paper is do the analysis of the dimensions of e-service quality and build the strategic framework for the enhancement of the quality e-services.

Informace o knize

Plný název Case Study of Consumer E-Satisfaction for the E-Services used in Jodhpur
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2012
Počet stran 32
EAN 9783656190653
ISBN 3656190658
Libristo kód 01676404
Nakladatelství Grin Publishing
Váha 54
Rozměry 148 x 210 x 3
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet