Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 74 Zásilkovna 49 PPL 99

50 Customer Experience Lessons: Customer Oriented Mindset, is the key to improve the company performance

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha 50 Customer Experience Lessons: Customer Oriented Mindset, is the key to improve the company performance Muhammad Farooq
Libristo kód: 27441038
Nakladatelství Independently Published, října 2019
Google, Amazon, Facebook, and Alibaba have not become the world-leading companies in just 20 years b... Celý popis
? points 31 b
308 včetně DPH
Skladem u dodavatele Odesíláme za 13-18 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


Google, Amazon, Facebook, and Alibaba have not become the world-leading companies in just 20 years because of technology, investment or hard work of the founders. The Internet was there for everyone. The investors who invested in Alibaba and Apple had more

Informace o knize

Plný název 50 Customer Experience Lessons: Customer Oriented Mindset, is the key to improve the company performance
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2019
Počet stran 112
EAN 9781698642352
ISBN 1698642350
Libristo kód 27441038
Nakladatelství Independently Published
Váha 127
Rozměry 127 x 203 x 7
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet