Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 74 Zásilkovna 49 PPL 99

Service Marketing

Jazyk AngličtinaAngličtina
E-kniha Adobe ePub
Nakladatelství Anmol Publications PVT. LTD., června 2014
Services are economic activities offered by one party to another. Often time-based, performances bri... Celý popis
? points 1373 b
13 733 včetně DPH
Skladem Ihned ke stažení


Mohlo by vás také zajímat


Data Driven Jenny Dearborn / Digital
common.buy 301
Mendelssohn,Felix Brüggen/Orchestra of the Eighteenth Century / Audio CD
common.buy 617

Services are economic activities offered by one party to another. Often time-based, performances bring about desired results to recipients, objects, or other assets for which purchasers have responsibility. In exchange for money, time, and effort, service customers expect value from access to goods, labour, professional skills, facilities, networks, and systems; but they do not normally take ownership of any of the physical elements involved. There has been a long academic debate on what makes services different from goods. The historical perspective in the late-eighteen and early-nineteenth centuries focused on creation and possession of wealth. The text is specifically designed to cater the needs of undergraduate and postgraduate students by presenting the core concepts of the subject and elucidates them through managerial applications.

Informace o knize

Plný název Service Marketing
Autor S. D. Singh
Jazyk Angličtina
Vazba E-kniha - Adobe ePub
Datum vydání 2014
Počet stran 286
EAN 9789388034296
Libristo kód 44662270
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet