Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 74 Zásilkovna 49 PPL 99

How to Apply Marketing Theories for &quote;The Marketing Audit&quote;

Jazyk AngličtinaAngličtina
E-kniha Adobe ePub
E-kniha How to Apply Marketing Theories for &quote;The Marketing Audit&quote;
Libristo kód: 33107382
Nakladatelství Lulu.com, července 2020
Are you a Marketing Student or a Marketer ...? Need Study/Assignment Support...? if Yes,Discover &q... Celý popis
? points 12 b
121 včetně DPH
Skladem Ihned ke stažení


Mohlo by vás také zajímat


TOP
Marketing Luxury Services Miguel Angelo Hemzo / Brožovaná
common.buy 1 698
Marketing Planning & Strategy / Brožovaná
common.buy 1 224
Services Marketing, Global Edition Christopher Lovelock / Brožovaná
common.buy 2 880
Audit marketing d'une structure de soins de sante privee TYTY ELOOT ONDAIN / Brožovaná
common.buy 1 127
Marketing Audit and Performance: A Case of Parastatals Bonventure Onyango Odote / Brožovaná
common.buy 1 307
Marketing Audit Skelton Orlando Skelton / Adobe ePub
common.buy 116

Are you a Marketing Student or a Marketer ...? Need Study/Assignment Support...? if Yes,Discover "e;How to Prepare a Marketing Audit for a Company/Business"e; using Marketing theories and data ///A straightforward, clear and Concise Marketing Audit example report helps you to learn how to use Marketing theories and data to prepare the Marketing Audit for a Company. ///This book is Best for MSc, Degree, Diploma level Marketing Students and Marketing Professionals. Students who use this book can benefit from insightful knowledge when answering and preparing assignments for their studies. ******Contents******What is Marketing, What is a Marketing Audit, SWOT analysis, Critical success factors, Key issues, Product Life Cycle, Stakeholder expectation analysis, Stakeholder mapping, Mendelow's power interest matrix, Macynsey's 7S model, Porter's value chain analysis, Ansoff's growth matrix, BCG portfolio matrix, Marketing mix, Core competencies analysis, Organizational structure, Porter's generic strategy, Chevron revenue generation, Competitor analysis, Competitor, capability analysis, Porters five forces analysis, Spider map, Davidson's sources of competencies analysis, Strategic group map, Lubricant industry market share, Vehicles registration, Industrial customer segment, Lubricant Sales revenue, PESTEL analysis

Informace o knize

Plný název How to Apply Marketing Theories for &quote;The Marketing Audit&quote;
Jazyk Angličtina
Vazba E-kniha - Adobe ePub
Datum vydání 2020
Počet stran 38
EAN 9781716753015
ISBN 1716753015
Libristo kód 33107382
Nakladatelství Lulu.com
Váha 145
Rozměry 216 x 280 x 3
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet