Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 299 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Zásilkovna 44 Kurýr GLS 74 PPL 99

Design for Six Sigma for Service, Chapter 10

Jazyk AngličtinaAngličtina
E-kniha Adobe ePub
E-kniha Design for Six Sigma for Service, Chapter 10 Kai Yang
Libristo kód: 39568060
, května 2005
The following is a chapter from Kai Yang's Design for Six Sigma for Service. This comprehensive hand... Celý popis
? points 20 b
200 včetně DPH
Skladem Ihned ke stažení


Mohlo by vás také zajímat


The following is a chapter from Kai Yang's Design for Six Sigma for Service. This comprehensive handbook aggressively tackles the difficulties involved in applying rigorous Six Sigma statistical methods to service environments. It delivers solid, effective solutions that can help your organization achieve measurable gains in customer satisfaction, cost reduction, value improvement, change management, and process performance. Featuring detailed design guidance and valuable tips, this book provides the specifics you need to create product value through improved service practices.

Informace o knize

Plný název Design for Six Sigma for Service, Chapter 10
Autor Kai Yang
Jazyk Angličtina
Vazba E-kniha - Adobe ePub
Datum vydání 2005
EAN 9780071735834
Libristo kód 39568060
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet